Svijet koji možda ne primjećujete, dio je našeg svakodnevnog života. Ljudi, predmeti i građevine svjedoče o prolaznosti vremena koja tek rijetkima privuče pažnju. Možda je teško za povjerovati da zid s jednostavnim prozorom može prenijeti emociju i ispričati priču, no ako pogledate seriju fotografija Alpera Yesiltasa shvatit ćete da je moguće. Alper Yesiltas je turski odvjetnik i fotograf koji živi u Istanbulu. Zanimljiv trenutke već 13 godina uspješno bilježi fotoaparatom, a tijekom tog vremena neke od fotografija su objavljene u knjigama, časopisima i web stranicama diljem svijeta.
Serija fotografija koja je nastajala dugih 12 godina, ljubitelje fotografije nikako ne ostavlja ravnodušnima. Svjetlost, pokret zavjese, boje zida i klima podsjećaju nas da se svijet stalno mijenja. Svakim satom, danom i sa svakim novim godišnjim dobom briše se sve što je bilo jučer. Pitamo se što bi bilo da fotograf nije primijetio prozor nasuprot svoje sobe u Istanbulu. Tko bi zabilježio melankolične prizore i mijenjanje perspektive prozora kroz godine? Vjerojatno nitko. Prozor je bio vidljiv samo s jednog mjesta, Alperove sobe kroz koju je imao pogled na prozor od susjedne zgrade. Isto mjesto i prozor fotografirao je punih 12 godina (između 2005. i 2017. godine).
Tijekom bilježenja fotografija, nekoliko je objavio na internetu i privukao pozornost mnogih ljudi. Fotografije su završile na izložbama i omotu knjiga. Njegova posljednja fotografija je rušenje zgrade s kojom se zatvara pozornica. Prozor više ne postoji, a na mjestu stare zgrade, gradi se nova. Gledajući jednu po jednu fotografiju, možda ne vidite smisao, ali cjelina ima svoju poruku. Vjerojatno nas podsjeća na vrijeme i da ćemo svi, neizbježno, jednog dana otići s ovoga svijeta. Projekte Alpera Yesiltasa možete pogledati na Instagramu, Vimeu i službenoj web stranici.
Prati nas na Instagramu & Facebooku
Foto: © Alper Yesiltas
Pročitaj još:
VANS KOLEKCIJA U ČAST FRIDE KAHLO & NJEZINIH UMJETNIČKIH DJELA
SIXTO RODRIGUEZ- ZABORAVLJENI KANTAUTOR VELIČANSTVENOG GLASA
NAJLJEPŠI SVJETSKI PROZORI KROZ OBJEKTIV PORTUGALSKOG FOTOGRAFA